عکس های ماشین کیا سورنتو

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

کیا سورنتو

خودرو بانک، سایت تخصصی خودرو ها و ماشین های موجود در ایران. آخرین اخبار خودرو در ایران و جهان و همچنین تست و بررسی خودرو های بازار در خودرو بانک بخوانید

کیا سورنتو

بررسی مشخصات کیا سورنتو 2018

ماشین سورنتو ۲۰۱۸ تولید کیا - حجم موتور: ۲.۴ لیتر، گیربکس: اتومات، قدرت: ۱۸۵ اسب بخار

مشخصات فنی کیا سورنتو 4 سیلندر GT لاین سال 2018 - 2018

مشخصات کیا سورنتو 4 سیلندر GT لاین سال 2018 - 2018 ، به همراه لیست امکانات، آپشن‌ها و ویژگی‌های فنی خودرو، معایب و مزایا براساس تجربه رانندگی مالکین در کنار امکان مقایسه با رقبا

بیشتر بخوانید : عکس های ماشین کیا سورنتو

همه آنچه که درباره کیاسورنتو 2017 نمیدانید! +تصاویر

کمپانی کره ای، کیا سورنتو را در سال 2017 در 5 تیپ معرفی کرد تا افراد، متناسب با بودجه خود و نسبت به نیاز برای برخورداری از امکانات این خودرو اقدام به خرید این شاسی بلند کنند.

مدل‌های کیا - Kia

تمامی مدل‌های کیا(Kia) برای ارزیابی دقیق تر به تفکیک مدل و تیپ هر خودرو

کیا سورنتو

بررسی کامل کیا سورنتو GT

کاربلد:شرکت کیا موتورز برای کسب بیشتر از سهم بازار در رده خودروهای شاسی بلند دست به تغییرات اساسی در طراحی ظاهری و فنی خودروی محبوب خود یعنی کیا سورنتو 2017زده است تا بتواند در بازار جهانی با رقبای سرسخت این رده خودروها همچون مرسدس بنز , بی ام و , پورشه و ولوو رقابت کند و همچنین در سورنتو جدید شاهد تغییرات اساسی می باشیم که این مدل را از نظر طراحی به خودروهای اروپایی بسیار نزدیک کرده است.

کیا سورنتو

دانشنامه ویکی بین

طراحی ظاهری کیا سورنتو 2018

طراحی داخلی کیا سورنتو UM

کیا

بیشتر بخوانید : عکس ماشین کیا سورنتو 2018

کیا اپتیما

کیا اپیروس

کیا اسپورتیج

کیا پیکانتو

پست های منتخب