عکس ماشین جک شاسی بلند جدید

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

عکس

شاسی بلند جدید جَک(JAC) معرفی می شود/ اکس8 برادر بزرگتر خانواده ...

از منظر ابعاد؛ اکس8 برابر با 4795 میلیمتر در طول، 1870 میلیمتر در عرض و 1758 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته و فاصله بین محورها نیز برابر با 2810 میلیمتر است.

عکس

گجت‌نیوز نوشت: جک JS۵ به عنوان شاسی بلند جدید به زودی به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد. در ادامه با مشخصات و امکانات این شاسی بلند چینی آشنا خواهیم شد.

جدیدترین شاسی‌بلند جک با نام X8 پلاس و قیمت 440 میلیونی راهی بازار ...

حدود یک ماه پیش، جک اولین تصاویر رسمی از جدیدترین شاسی‌بلند خود بنام X8 پلاس را منتشر کرد و حالا این خودرو در نمایشگاه چنگدو برای اولین بار به نمایش عمومی درآمده است. هم‌زمان با این اتفاق، جک پیش‌فروش X8 پلاس را هم با قیمتی از 99,800 یوآن معادل 14,500 دلار (حدود 440 میلیون تومان) …

جک X7 ؛ جدیدترین شاسی بلند کرمان موتور (ویدیو)

شاسی بلند کی ام سی K7 کرمان موتور همان جک X7 جدیدترین نسخه فیس لیفت جک اس 7 است. جک X7 در مدل جدید بسیار تهاجمی تر از قبل و با ظاهری متفاوت طراحی شده است. شاسی  بلند جدید کرمان موتور به تقلید از محصولات هیوندای چراغ های اصلی را بر روی سپر قرار داده...

خودروی جدید جک S7 به ایران رسید + تصاویر

جک S7 بزرگترین کراس اوور تولید این برند چینی است که در آوریل سال 2017 و در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی گردید. حالا این خودرو به کشورمان رسیده است.

جک اس 7 شاسی بلند جدید این کمپانی + تصاویر ( Jac S7 )

برای نخستین بار تصاویری جاسوسی از جدیدترین شاسی‌بلند کمپانی چینی جک (JAC) ، به نام S7 منتشر شده است. در ادامه با کاربلد همراه باشید.

جک اس 7 شاسی بلند جدید این کمپانی + تصاویر ( Jac S7 )

عکس

جک JS5

جک JS5

شاسی بلند جدید کرمان موتور

جک S7

پست های منتخب