عکس ماشین های رنو جدید

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

شاسی بلند جدید رنو رونمایی شد/ بسیار کم مصرف و یک کابین جذاب ...

در فضای داخلی کابین از نمایشگرهای 9.3 اینچی هدآپ، نمایشگر 12 اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی و نمایشگر 12.3 اینچی اطلاعات کیلومتر استفاده شده است.

سیمبیوز پدیده جدید رنو

دنیای اقتصاد: رنو قصد دارد خودروی مفهومی سیمبیوز را هفته آینده در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی کند. این مدل مفهومی از فناوری‌های خودران و همچنین فناوری ارتباط با خودروهای دیگر بهره می‌برد و خودرویی کاملا برقی است. به گزارش رویترز این خودرو بی‌وقفه با شبکه کنترل جاده‌ها و نیز جنبه‌های مختلف زندگی دیجیتال سرنشینانش در ارتباط خواهد بود. کارشناسان برای دیدن این خودروی شکیل بسیار مشتاق هستند. در تنها عکس رسمی منتشر شده، طراحی سیمبیوز به مدل‌های کوپه شباهت بسیار دارد. نام سیمبیوز از یک کلمه یونانی به معنای «زندگی در کنار هم» گرفته شده است و حاکی از فناوری‌های ارتباطی پیشرفته‌ای‌است که در ساخت این خودرو استفاده شده است.

عکس ماشین رنو جدید

خودروهای سدان رنو مجله رنو ایران خودروهای سدان معولا و به صورت سمبلیک از سه بخش موتور، کابین و قسمت بار تشکیل شده‌اند که موتور به اکثراً در جلو بار در انتهای خودرو قرار...

خودروی جدید و لاکچری شرکت رنو به نام ای زد

بیشتر بخوانید : عکس ماشین های رنو جدید

عکس ماشین های جدید شرکت رنو

شاسی بلند جدید رنو رونمایی شد/ بسیار کم مصرف و یک کابین جذاب ...

عکس ماشین رنو جدید

خودروی جدید و لاکچری شرکت رنو به نام ای زد

بیشتر بخوانید : عکس ماشین سنگین رنو جدید

عکس ماشین سنگین رنو جدید

عکس ماشین های رنو جدید

عکس خودرو جدید رنو

عکس جدید ترین ماشین رنو

بیشتر بخوانید : عکس ماشین جدید رنو

عکس ماشین جدید شرکت رنو

مدل‌های رنو - Renault

عکس ماشین رنو فرانسه

پست های منتخب