عکس ماشین لاماری ایما

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

فرارو

خودرو لاماری ایما وارد بازار ایران شد. لاماری از یک موتور ۱.۵ لیتری توربو GDI بهره میبرد که قدرتی معادل ۱۹۵ اسب بخار را داراست.

مشخصات فنی لاماری ایما سال 1401 - 1403

مشخصات لاماری ایما سال 1401 - 1403 ، به همراه لیست امکانات، آپشن‌ها و ویژگی‌های فنی خودرو، معایب و مزایا براساس تجربه رانندگی مالکین در کنار امکان مقایسه با رقبا

فرارو

لاماری ایما، کراس اوور جذاب جوان‌پسند در راه جاده‌های ایران

تهران- ایرنا- همزمان با برپایی نمایشگاه خودرو ۱۴۰۱ تهران، شرکت "آرین پارس موتور" برای نخستین‌بار از لاماری ایما رونمایی عمومی کرد. خودرویی که در عین طراحی متهورانه و خشن، می‌تواند جذاب و جوان‌پسند باشد و نیازهای خانواده‌های ایرانی به یک خودروی به روز با امکانات و توان مناسب را برآورده سازد.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین لاماری ایما

رونمایی رسمی از لاماری ایما HEV (+عکس و مشخصات خودرو)

طی مراسمی در شهر آفتاب لاماری ایما HEV به صورت رسمی رونمایی و معرفی شد.

لاماری ایما

لاماری ایما - مشخصات فنی لاماری ایما - کاتالوگ لاماری ایما - قیمت لاماری 02/06/1402

بررسی کامل مشخصات لاماری ایما، آپشن‌ها، نقاط قوت و ضعف

تاریخچه کمپانی، مزایا و معایب لاماری ایما، بررسی آپشن‌ها و امکانات، کابین، طراحی داخلی و خارجی، مقایسه با فیدلیتی و دیگنیتی، ایا لاماری ایما ارزش خرید دارد؟

لاماری ایما؛ کوسه‌ای در اقیانوس خودروهای ایرانی

شاسی بلند جدید آرین موتور با نام ایما تحت برند لاماری عرضه می‌شود. برای اطلاع از جزئیات و مشخصات ماشین لاماری ایما با ما همراه باشید.

فرارو

طراحی بدنه لاماری ایما

پست های منتخب