عکس ماشین ازرا شاسی بلند

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

از شاسی بلندهای جدید دنیا تا نسل جدید آزرا (+عکس)

معرفی جدید پیک‌آپ های آفرودر، جشن تولید یک میلیون بنز در چین، افزایش تولید الکتریکی‌ها، معرفی نسل جدید آزرا در کره و بسیاری از تکذیب و تائیدهای دیگر از جمله اتفاقاتی بود که در روزهای قبل در دنیای خودرو رقم خورد.

از شاسی بلندهای جدید دنیا تا نسل جدید هیوندای آزرا +تصویر

پرشین خودرو: معرفی جدید پیک‌آپ های آفرودر، جشن تولید یک میلیون بنز در چین، افزایش تولید الکتریکی‌ها، معرفی نسل جدید آزرا در کره و بسیاری از تکذیب و تائیدهای دیگر از جمله اتفاقاتی بود که در روزهای قبل در دنیای خودرو رقم خورد.

مشرق نیوز

هیوندای آزرا (گرنجور) رسما وارد نسل هفتم خود شده است.

رونمایی از هیوندای آزرا 2020/ گرانترین مدل 38 هزار دلار (+فیلم و ...

فضای داخل کابین آزرا 2020 در مقایسه با مدل قبلی آن تغییرات مثبتی داشته تا هر چه بیشتر خود را به مفهوم یک محصول لوکس نزدیک کند.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین ازرا شاسی بلند

از شاسی بلندهای جدید دنیا تا نسل جدید هیوندای آزرا در یک هفته ...

پدال نیوز: معرفی جدید پیک‌آپ های آفرودر، جشن تولید یک میلیون بنز در چین، افزایش تولید الکتریکی‌ها، معرفی نسل جدید آزرا در کره و بسیاری از تکذیب و تائیدهای دیگر از جمله اتفاقاتی بود که در روزهای قبل در دنیای خودرو رقم خورد.

هیوندای آزرا

آخرین و جدیدترین خبر های هیوندای آزرا - صفحه دوم : هیوندای آزرا 2023 ؛ یک خودرو لوکس و پرشتاب (ویدیو) هیوندای آزرا 2023 یک سدان لوکس و مدرن است که به تجهیزاتی پیشرفته و خاص مجهز شده و ویژگی های فنی و عملکرد بسیار بالایش در جاده، آن را از دیگر رقبایش متمایز می کند. - در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که هیوندای آزرا

از شاسی بلندهای جدید دنیا تا نسل جدید آزرا (+عکس)

مشرق نیوز

با هیوندای آزرا یک میلیاردی آشنا شوید

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: هیوندای آزرا ۲۰۱۸ با مبلغ یک میلیارد تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

جدیدترین قیمت خودروهای کره‌ای در بازار/هیوندای آزرا گرنجور 2/280 ...

در جدول زیر قیمت تعدادی از خودروهای کره ای را مشاهده می کنید
پست های منتخب