عکس های ماشین بوگاتی ویرون

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

تصاویر حیرت‌انگیز بوگاتی با روکش طلا

اقتصادنیوز؛ بوگاتی ویرون سوپر اسپرت، بدون شک یکی از کمیاب‌ترین اتومبیل‌های مدرن در جهان است که فقط ۴۶۸ دستگاه از آن ساخته شده است. مالکان این دستگاه زمانی که قصد پرداخت مبلغ مورد نظر برای خرید را دارند رفتار متفاوتی نسبت به مابقی خریداران دارند چرا که حس غرور از خرید این ماشین دارند. خودروی طلاکاری شده‌ای است که نمایی متفاوت از خودرو را دارد. یک نمونه از این خودرو در لندن وجود دارد و به گفته اهالی آن شهر زمانی که این خودرو در خارج از هتل Dorchester پارک بوده نمایی متفاوت حتی به خیابان داده است به طوری که مردم با دیدن این خودرو به هیجان در آمده اند. Bugatti Veyron Super Sport خودرو طلاکاری شده‌ای است که نمایی متفاوت از خودرو را دارد. یک نمونه از این خودرو در لندن وجود دارد و به گفته اهالی آن شهر زمانی که این خودرو در خارج از هتل Dorchester پارک بوده نمایی متفاوت حتی به خیابان داده است به طوری که مردم با دیدن این خودرو به هیجان در آمده‌اند.

عکس ماشین بوگاتی ویرون

بوگاتی ویرون ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آز خودرو بوگاتی ویرون به انگلیسی با نام یک خودروی اسپورت موتور وسط است این خودرو طراحی و تولیدشده در آلمان توسط گروه  والپیپر بوگاتی مدل های شیرون ویرون برای...

تاریخچه ماشین بوگاتی + عکس بوگاتی

ماشین بوگاتی توسط یک ایتالیایی به نام اتوره بوگاتی ساخته شد. برای آشنایی با ماشین بوگاتی، بوگاتی ویرون و دیدن عکس بوگاتی با ما باشید.

از قیمت تا طراحی و مشخصات فنی خودروی بوگاتی ویرون + فیلم و عکس

بوگاتی ویرون با روکش طلا

بوگاتی ویرون با روکش طلا

بوگاتی ویرون با روکش طلا

بوگاتی ویرون با روکش طلا

عکس ماشین بوگاتی ویرون

عکس ماشین بوگاتی در ایران

دانلود عکس ماشین بوگاتی ویرون

بوگاتی ویرون در تهران

بوگاتی ویرون در ایران

پست های منتخب