عکس موتور در دهه 1390

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

زیباترین و قدرتمندترین موتورسیکلت های کلاسیک در جهان!

فرقی ندارد که شما تاکنون سوار موتورسیکلت نشده باشید و یا از طرفداران این وسایل دوچرخ نباشید. مهم این است که با نگاهی هرچند گذرا به کافه ریسر های کلاسیک و موتورهایی که در سالیان دور، بااندام‌هایی باریک به تولید می‌رسیدند، توجهتان به طراحی جذاب آن‌ها جلب خواهد شد. انگار یک حس مشترک و زیبا …

موتور قدیمی

اگ به موتور های قدیمی علاقه دارید و عکس های موتور سنگین های کلاسیک قدیمی و خواندن اطلاعات و قیمت روز موندا 250 و 1000 قدیمی و موتور بی ام و بسیاری از مدل های مطرح جهان شما را هیجان زده میکند، کلیک کنید و مطلب ما را مطالعه کنید.

موتور قدیمی

موتورسیکلت هوندا CG125 (سی جی 125)

بیشتر بخوانید : عکس موتور در دهه 1390

موتور سیکلت هاتف سی دی آی ۱۵۰

نوع انجین : تک سیلندر _ چهار زمانه _هواخنک ، سیستم سوخت رسانی : انژکتور برقی (EFI) ، سیستم استارت : الکتریکی و هندلی ، حجم باک : L 9 ، ترمز : جلو دیسکی و عقب معمولی ، کمک عقب ضخیم ، دارای استاندارد آلایندگی زیست محیطی EURO III

رانت و انحصار و موتور ۱۰۰۰ / داستان عجیب موتورهای سنگین در ایران ...

قیمت موتورسیکلت در ۴ سال ۱۲ برابر شد

موتورسیکلت وسیله مصرفی و ابزار کسب‌وکار اقشار متوسط و ضعیف جامعه محسوب شده که افزایش 10 تا 12 برابری قیمت آن طی 4 سال اخیر، موجب شده بخش قابل توجهی از این اقشار نیز دست‌شان از بازار کوتاه شود.

دانلود اپلیکیشن شیپور برای اندروید

بیشتر بخوانید : عکس موتور در دهه 1400

شاهین موتورسیکلت

برچسب ها :
پست های منتخب