عکس های ماشین کنترلی حرفه ای

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

ماشین کنترلی HBX 12895 آفرود حرفه ای صخره نورد

ماشین کنترلی Transit HBX 12895 ، ماشین کنترلی آفرود حرفه ای ، ماشین کنترلی شارژی با سرعت 70 کیلومتر ، ماشین کنترلی 12895 محصول کمپانی Haiboxing ، کالا آرسی

ماشین کنترلی حرفه ای ، الکتریکی یا سوختی ، خرید تخصصی

ماشین کنترلی حرفه ای ، خرید ماشین کنترلی حرفه ای ، انواع ماشین کنترلی سوختی و الکتریکی حرفه ای ، مشاوره تخصصی و خرید آگاهانه با قیمت مناسب در کالا آرسی.

خرید 20 مدل ماشین کنترلی حرفه ای برای کودکان و بزرگسالان (بهترین ...

ماشین های کنترلی

ماشین کنترلی Transit HBX 12895 ، ماشین کنترلی آفرود ، ماشین کنترلی حرفه ای مخصوص آفرود با سرعت 70 کیلومتر در ساعت ، ماشین کنترلی 12895.

ماشین کنترلی 12895 دارای سایز یک دوازدهم یا 1:12 اسکیل می باشد که دارای طول 42 ، عرض 24 و ارتفاع 18 سانتیمتر بوده و از نظر ابعادی بسیار خوش استایل می باشد.

شاسی ماشین کنترلی HBX 12895 از جنس الیاف کربن ASB می باشد و بسیار مقاوم طراحی شده است ، تا علاوه بر حفظ زیبایی از مقاومت بالایی برخوردار باشد.

رنگ بندی 12895 به گونه ای تهاجمی در نظر گرفته شده است و از رنگ مشکی با رگه های زرد رنگ برای آن استفاده شده است.

ماشین کنترلی HBX 12895 ، در کلاس آفرود طراحی شده است ، این ماشین با دو دیفرانسیل و کمک فنرهای منعطف ، به عنوان یکی از ماشینهای آفرود قدرتی شناخته شده است.

زمانی که شما حرفه ای شدین زمان آن رسیده است که ماشین کنترلی خود را ارتقا دهید ، و سراغ ماشین کنترلی حرفه ای بیایید.

مزایا و معایب ماشین کنترلی حرفه ای سوختی و الکتریکی

در این قسمت به معایب و مزایای ماشینهای سوختی می پردازیم.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین آفرود حرفه ای

مزایا و معایب ماشین کنترلی حرفه ای سوختی یا ماشین کنترلی حرفه ای الکتریکی باعث می شود تا هنگام خرید بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

ماشین بازی کنترلی مدل شارژی دیوانه

پست های منتخب