عکس ماشین تویوتا جی

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

ماشین تویوتا 86 جی تی اس (عکس)

عصر ایران - تویوتا 86 جی تی اس مدل 2012 ساخت کشور ژاپن است.{$s

مشخصات فنی تویوتا 86 GT سال 2013 - 2014

مشخصات تویوتا 86 GT سال 2013 - 2014 ، به همراه لیست امکانات، آپشن‌ها و ویژگی‌های فنی خودرو، معایب و مزایا براساس تجربه رانندگی مالکین در کنار امکان مقایسه با رقبا

تویوتا جی تی 86 2013

بررسی نکات مثبت و منفی و مشخصات تویوتا جی تی 86 2013-2014 به همراه گالری تصاویر، نظرات، و امتیاز کاربران و کارشناسان به خودرو

معرفی تویوتا جی تی 86 + مشخصات فنی تویوتا جی تی 86

بیشتر بخوانید : عکس ماشین تویوتا تویوتا

تویوتا جی تی 86 2013

تجربه رانندگی با تویوتا GT 86؛ سامورایی در شهر

«تویوتا» که همواره به ساخت خودروهای کم استهلاک بدون دردسر مشهور است، در سال 2011 با معرفی "GT86" (جی تی 86) در نمایشگاه خودروی توکیو موجب شگفتی همگان شد، زیرا این محصول، برخلاف سایر تولیدات این شرکت، دارای ظاهری بسیار مدرن و تهاجمی بود که در سینه خود از یک پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی بهره گرفته بود.

تویوتا FJ کروزر

خودرو تویوتا FJ کروزر - مشخصات و بررسی تویوتا FJ کروزر همراه با عکس تویوتا FJ کروزر و امکانات و آپشن های آن

کارشناسی خودرو تویوتا جی تی ۸۶. دژکار

خودرو تویوتا جی تی ۸۶ کوپه ۴ نفره¬ای است که با همکاری شرکت¬های سوبارو و تویوتا تولید و توسط شرکت ایرتویا وارد ایران شد. این کوپه یک خودرو اسپرت شناخته می¬شود اما با این حال از پیشرانه¬ای با قدرت بالا و یا امکانات اسپرت و خاص بهره نمی¬برد. واردات این خودرو به دلیل خرابی متداول قطعات و پیچیدگی فنی خیلی زود متوقف شد و در بازار دسته دوم کشور نیز شاهد فروش چشمگیری نبود. در این مطلب جزئیات کاملی در رابطه با کارشناسی خودرو تویوتا جی تی ۸۶ در قسمت‌های ظاهری، فضای کابین، مشخصات فنی و امکانات رفاهی مطالعه خواهید کرد.

مشخصات تویوتا gt86

کارشناسی خودرو تویوتا جی تی 86

پست های منتخب