عکس ماشین دیوانه آبی

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

ماشین دیوانه کنترلی شارژی

ماشین کنترلی دیوانه( ملق زن )

ماشین کنترلی دیوانه( ملق زن )OFFROAD RC CAR یکی از محصولات عالی برای کودکان با رده سنی 3 سال به بالا می باشد که با حرکات 360 درجه

ماشین کنترلی دیوونه مدل Stunt King کد 6

اسباب بازی های ماشین کنترلی، طرفداران بسیار زیادی دارند و می توان گفت هر پسر بچه ای حداقل داشتن یکی از انواع این اسباب بازی را تجربه کرده است و از داشتن سایر مدل های آن سیر نخواهد شد. ماشین های کنترلی به لحاظ طرح و جزئیات ساخت داره طیف تنوع بسیار وسیعی هستند که همین امر باعث شده تا محدوده قیمتی بسیار گسترده ای داشته باشند. ماشین دیوونه کنترلی توسط یک ریموت کنترل هدایت می شود و قابلیت حرکت به جلو و عقب و چرخش 360 درجه به چپ و راست را دارد. ماشین دیوونه کنترلی با کنترل از راه دور 2.4 گیگاهرتز با حرکت به جلو و عقب و چرخش 360 درجه به چپ و راست تجربه رانندگی فوق العاده ای را برای فرزند شما به ارمغان می آورد . همچنین این ماشین دیوونه قابلیت کنترل شدن از فاصله 40 متری را دارا می باشد . چقدر خوب است که در خرید اسباب بازی برای کودکان نیز والدین عزیز به این موضوع توجه داشته باشند . در اینجا ماشین دیوونه کنترلی مدل Stunt King کد 6-889 را به شما معرفی می‌کنیم. با کیفیت ترین مدل‌های اسباب بازی پسرانه جدید و اسباب بازی دخترانه جدید با بهترین قیمت در فروشگاه اسباب بازی "بازی موز".

قیمت و خرید ماشین بازی کنترلی مدل دیوانه KP666

بیشتر بخوانید : عکس ماشین دیوانه آبی

قیمت و خرید ماشین فوتبالیست دیوانه کنترلی رنگ آبی - اسباب بازی

جهت دریافت ماشین فوتبالیست دیوانه کنترلی رنگ آبی تماس بگیرید= 09123665689 این محصول با بهترین کیفیتو قابلیت گزینه ای عالی برای هر خانه است

عکس ماشین دیوانه

قیمت و خرید ماشین بازی کنترلی مدل دیوانه طرح 6 چرخ

قیمت و خرید ماشین بازی کنترلی مدل دیوانه ملق زن

ماشین دیوانه کنترلی شارژی [تخفیف ویژه]

ماشین دیوانه کنترلی یک از ماشین های مهیجی است که کودک شما را به وجد می اورد و می توانید آن را با کمترین قیمت از فروشگاه توی باران تهیه کنید.

بیگ تویز Big Toys

ماشین کنترلی دیوانه( ملق زن )OFFROAD RC CAR

ماشین کنترلی دیوانه( ملق زن )OFFROAD RC CAR

ماشین کنترلی دیوانه( ملق زن )OFFROAD RC CAR

ماشین کنترلی دیوانه( ملق زن )OFFROAD RC CAR

ماشین فوتبالیست دیوانه کنترلی رنگ آبی

ماشین monster jam مورد 1

ماشین monster jam مورد 3

ماشین دیوانه کنترلی شارژی

ماشین دیوانه کنترلی شارژی

ماشین دیوانه کنترلی شارژی

ماشین دیوانه کنترلی شارژی

برچسب ها :
پست های منتخب