عکس ماشین شورلت قدیمی اسپرت

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

عکس ماشین شورلت قدیمی اسپرت

عکس ماشین شورلت قدیمی اسپرت

دانلود و مشاهده عکس ماشین شورلت قدیمی اسپرت در سایت دانلود فیلم که دارای کلی گالری عکس جذاب است

عکس ماشین شورلت قدیمی

دانلود و مشاهده عکس ماشین شورلت قدیمی در سایت دانلود فیلم که دارای کلی گالری عکس جذاب است

تاریخچه تصویری شورولت کامارو

کامارو خودرویی نیست که نیاز به تمجید و تعریف داشته باشد؛ در نیم قرن اخیر آنقدر محبوبیت برای خودش جمع کرده که دیگر در محافل خودرویی (و حتی غیر خودرویی)

بازسازی شورولت کامارو 1969 با موتور درون‌سوز؛ آخرین شوالیه دنیای ...

شورولت کامارو 1969 یکی از خودروهای کلاسیک آمریکایی محبوب است که شانس بسیار خوبی برای بازسازی و احیای زندگی دارد.

تست و بررسی شورولت کامارو نسل دوم

در میان همه خودروهای آمریکایی کلاسیک موجود درکشور، شورولت کاماروهای 1974-1977 را می‌توان ارزان‌ترین آمریکایی‌های کوپه عملکرد محور نامید.

آخرین خبر

برترين ها/ هيچ ماشيني در تاريخ به قدرت ماشين هاي عضلاني شورلت نمي رسد. ماشين هايي همچون شورلت کوروت يا شورلت کامارو براي مدت هاي طولاني به عنوان سردمداران سرعت در بين ديگر رقبا مطرح بوده اند. ترجمه از محمدرضا مرتضايي: هيچ ماشيني در تاريخ به قدرت ماشين هاي عضلاني شورلت نمي رسد. ماشين هايي همچون شورل

۱۶ نکته ای که درباره شورولت کامارو نمی‌ دانستید

شورولت کامارو یکی از خودروهای عضلانی و محبوب آمریکا است که علاقه‌مندان زیادی دارد. برای اطلاع از ۱۶ نکته جالب در رابطه با تاریخچه این خودرو، همراه زومیت باشید

عکس با کیفیت ماشین شورلت قدیمی

۲۵ مدل از بهترین شورلت‌های تاریخ

۲۵ مدل از بهترین شورلت‌های تاریخ

۲۵ مدل از بهترین شورلت‌های تاریخ

قیمت و خرید ماشین بازی مایستو مدل شورلت نوا 1970

دانلود تصویر باکیفیت شورلت قدیمی

شورولت نوا

در سال 1973 بزرگترین اتفاقی که برای کامارو افتاد، حذف مدلهای SS بود با انجین 396 بود تا بدین ترتیب در نبود SS حالا Z/28 با انجین 350V8 به اسپرت ترین مدل کامارو مبدل شود. همچنین در این سال، قوانین ایمنی فدرال مجددا بازنگری شد که یکی از نتایج آن طراحی مجدد سپر جلو بود؛ در قوانین جدید سپر خودرو باید طوری طراحی می شد که بتواند نیروی ناشی از برخورد با سرعت 5 مایل برساعت (که قبلا 2.5 مایل برساعت بود) یا حدود 8 کیلومتر برساعت را جذب کند. در این تصویر سپر یک تکه کاماروی 73 به همراه گاردهای جلویی اش می بینیم.

در سال 1995 استانداردهای آلایندگی سختگیرانه تر شد و به همین دلیل نیز شورولت با یکی از انجین های قدیمی کامارو یعنی 207V6 (یا همان 3.4 لیتری) خداحافظی کرد. کاماروی نسل چهارم تنها نسلی بود که فرمان دوشاخه داشت.

مدل F1 Z28 با انجین 300 اسبی نیز در سال 1996 به بازار آمد. در این تصویر F1 کوپه را می بینیم؛ به لوگوی F1 پشت گلگیر جلو، رکاب های عریض، سپر جدید با ظاهر اسپرت تر و برآمدگی پشت آینه بغل ها توجه کنید. رینگ های 5 پره دوبل این خودرو نیز استاندارد است.

پست های منتخب