عکس ماشین ساینا مدل gx

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

ساینا GX دنده ای + مشخصات فنی و تصاویر

ساینا GX دنده ای + مشخصات فنی و تصاویر | سایپا در پیش فروش جدید خود در سامانه یکپارچه نام ساینا GX را به عنوان یکی از محصولات آورده است.

درباره ساینا GX و ساینا S + عکس و مشخصات فنی

شرکت خودروسازی سایپا ماشین ساینا را در مدل‌های مختلف دنده‌ای و اتومات در سبد محصولات خود دارد.

نقاط ضعف ساینا مدل GX

در حال حاضر با توجه به خاتمه تولید تیبا و تا پیش از آغاز عرضه سهند، ساینا تنها سدان اقتصادی سایپا محسوب می‌شود. به همین دلیل، این شرکت با ارائه نسخه‌های مختلفی از این خودرو با پسوندهای مختلف مثل S، آپشنال، SR، اتوماتیک، S DA و… قصد دارد تنوع خانواده آن را بیشتر کند و جدیدترین عضو این خانواده ساینا مدل GX نام دارد که قصد داریم در این مقاله آن را بررسی کنیم. البته همین ازدیاد تیپ‌ها با نام‌های مختلف و تفاوت‌های جزئی با یکدیگر می‌تواند باعث گیجی و سردرگمی خریداران شود. همانطور که می‌دانید شرکت سایپا برای اینکه اوضاع را از این هم پیچیده‌تر کند همانطور که گفتیم، به‌تازگی تیپ جدیدی از ساینا را با نام GX برای عرضه در مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو در خرداد 1402 معرفی کرده است. در ادامه به بررسی نقاط ضعف ساینا مدل GX می‌پردازیم.

درباره ساینا GX و ساینا S + عکس و مشخصات فنی

بیشتر بخوانید : عکس ماشین مدل ساینا

نقاط ضعف ساینا مدل GX

Saipa Saina نقد و بررسی مزایا و معایب ساینا

معایب ساینا نقد و بررسی مزایا و معایب ساینا

رانندگی ساینا نقد و بررسی مزایا و معایب ساینا

بیشتر بخوانید : عکس ماشین ساینا مدل ۹۸

saipa saina 22636969856258587549 نقد و بررسی مزایا و معایب ساینا

پست های منتخب