عکس ماشین تارا زرد

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

ببینید

همانطور که گفته شد، به تازگی چند نسخه از تارا اتوماتیک در کشور روسیه به حالت تاکسی درآمده است. نکته مهم، این است که تاراهای مذکور، خودروهای عادی با رنگ بدنه سفید هستند که با نصب کاور، به رنگ زرد تبدیل شده‌اند. منبع: موتورانو

ویدئو) نمایی جالب از حضور خودروی تارا در ناوگان تاکسیرانی روسیه

همانطور که گفته شد، به تازگی چند نسخه از تارا اتوماتیک در کشور روسیه به حالت تاکسی درآمده است. نکته مهم، این است که تاراهای مذکور، خودروهای عادی با رنگ بدنه سفید هستند که با نصب کاور، به رنگ زرد تبدیل شده‌اند.

نسخه‌های تاکسی دو محصول تارا اتوماتیک و دنا پلاس ایران خودرو دیده ...

مدتیست که بحث تاکسی شدن خودروهای داخلی، نقل محفل‌هاست. از سورن پلاس دوگانه سوز گرفته تا ساینا اسی که برخی مخالف تاکسی شدن آن هستند. البته جای تعجب دارد خودرویی چون پراید که نه تنها در ایران، بلکه در سایر کشورها نیز چند سالیست به عنوان تاکسی در ناوگان تاکسیرانی حضور داشته و کسی هم …

عکس ماشین تارا زرد

بیشتر بخوانید : عکس ماشین تارا زرد

خودرو های تارا و شاهین، تاکسی می‎‌شوند؟

ایران خودرو تارا را در قالب یک شرکت بهره بردار وارد خطوط تاکسیرانی می‌کند، تصمیم‌گیری درمورد شاهین نیز به اتوماتیک و گازسوز شدن آن موکول شده.

تارا 32 هزار دلاری گران تر از آئودی و شورلت کامارو

تازه ترین محصول ایران خودرو قیمتش سر به فلک کشده است و قابل مقایسه با قیمت های داخلی نیست، قیمت 32 هزاردلاری یک از موانع خودرو تارا برای فروش در ایران خواهد بود.

عکس ماشین تارا زرد

دانلود و مشاهده عکس ماشین تارا زرد در سایت دانلود فیلم که دارای کلی گالری عکس جذاب است

۱۲ تیرماهقیمت تارا به ثبات رسید ۱۲ تیرماه

۱۲ تیرماه بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو تارا در تاریخ ۱۲ تیرماه اعلام شد. بررسی قیمت روز و جدید انواع خودرو تارا در تاریخ اعلام شد.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین ولستر زرد

مشکلات رنگ "زرد غروب خورشید" در خودروی کیا

جدیدترین اخبار خودروسازان داخلی و خارجی و قیمت خودروهای صفر و کارکرده در سایت «خبرماشین»

فرارو

خودرو های تارا و شاهین، تاکسی می‎‌شوند؟

تارا ایران خودرو در روسیه تاکسی شد؛ (فیلم و عکس)

بیشتر بخوانید : عکس ماشین خفن زرد

فرارو

پست های منتخب