عکس ماشین شاسی کوتاه ایرانی

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

کراس اوور جدید ایران خودرو به زودی رونمایی می‌شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از افزایش سهم تولیدات متعلق به برند ایران خودرو در سال۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در صدد هستیم با تداوم روند طراحی و توسعه محصولات جدید، سهم سایر برند‌ها را در سبد محصولات کاهش داده و سهم برند ایران خودرو را از ۲۷ درصد به ۴۰ درصد افزایش دهیم. این عدد براساس نقشه راه ترسیم شده، در سال‌های آینده به ۸۰ درصد خواهد رسید.

ماشین شاسی کوتاه در ایران + عکس

کوتاه ترین خودرو شاسی بلند به ایران آمد این خودرو به صورت استاندارد با سیستم گیربکس شش‌ دنده اتوماتیک عرضه شده و این خودرو در هر ۱۰۰ کیل

عکس ماشین چری شاسی کوتاه

انواع محصولات چری در ایران تیگو آریزو و خودرو فروش تیگو ۵ شاسی بلند جدید چری از نوع شهری با ابعاد نسبتا جمع و جور چری جدید در ایران به حالت تعلیق درآمده و...

ارزانترین ماشین‌های سانروف‌دار در بازار ایران

خودروی سانروف‌دار ارزان چی بخریم؟ در این مطلب به ارزانترین ماشین‌های سانروف‌دار در بازار ایران نگاهی می‌انداریم و آن‌ها را به صورت اجمالی بررسی کنیم.

مشخصات فنی و امکانات شاسی بلند جدیدچینی ایران خودرو +عکس

​اقتصاد نیوز:هایما اس 7 توربو یکی از شاسی بلندهای چینی بازار ایران محسوب می‌شود که ایران خودرو آن را به بازار عرضه می‌کند. در ادامه مشخصات فنی ، امکانات معایب، مزایا و ارزش خرید این شاسی بلند را بررسی می‌کنیم.

۱۱ خودروی چینی پرطرفدار در بازار ایران

بررسی آمار تولید خودروسازان خصوصی در سال 96، خبر از مونتاژ حدود 190 هزار دستگاه خودروی چینی و افزایش سهم این کشور می دهد.

رونمایی ایران خودرو از تک آس جدید خود

ایران خودرو از شاسی بلند جدیدش رونمایی کرد.

عکس ماشین چری شاسی کوتاه

داخل ماشین چری ویانا

قیمت ماشین چری ویانا مدل 90

عکس ماشین چری شاسی بلند

قیمت چری شاسی بلند کارکرده

بیشتر بخوانید : عکس ماشین جک شاسی کوتاه

برلیانس H320

ام‌وی‌ام X22 اسپرت

رونمایی ایران خودرو از تک آس جدید خود

پست های منتخب