عکس کیسه هوا ماشین

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

اخبار ایمنی خودرو

ایربگ ها یا کیسه های هوا نوعی وسیله ایمنی به شکل بالشتک های مملو از گاز هستند که در صورت بروز تصادف می توانند مانع وارد آمدن صدمات جدی به بدن سرنشینان خودرو شوند.

ایربگ یا کیسه‌ هوا چیست و طرز کار آن چگونه است؟

کیسه‌ هوا یا ایربگ، بالشتی است که در تصادفات پر از باد شده و بین سرنشین و خودرو قرار می‌گیرد. در این نوشته با انواع و طرز کار آن آشنا می‌شوید.

انواع ایربگ خودرو

ایربگ یا همان کیسه هوای خودرو در انواع متفاوتی برای محافظت نقاط مختلف راننده و سرنشینان داخل و حتی عابران خارج از خودرو طراحی و ساخته شده است.

ایربگ یا کیسه‌ هوا چیست و طرز کار آن چگونه است؟

بیشتر بخوانید : عکس کیسه هوا ماشین

139506050453536518477561.mp4

فیلمی از قدرت کیسه هوای ماشین منتشر می شود.

آشنایی با انواع ایربگ یا کیسه هوای خودرو

ایربگ خودرو چیست چگونه عمل میکند؟ انواع ایربگ ماشین شامل: کیسه هوای بیرونی، سرنشینان جلویی، پرده ای ،زانو. خطرات و تست باز شدن اجزا سیستم ایربگ

کیسه های هوا

در ادامه مبحث استوکیومتری به مرور کاربردهای آن به ویژه در صنایع خودروسازی می پردازیم. طراحان خودرو از استوکیومتری برای افزایش ایمنی و بازده موتورها و کاهش آلودگی محیط زیست استفاده می کنند. در واقع افزایش ایمنی ناشی از کاربرد کیسه های هوا در خودروها و بازد

آزمایش ساده برای تأثیر کار کیسه هوا در خودرو +فیلم

این آزمایش ساده به منظور نشان دادن تأثیر کار کیسه هوا در خودروها و تأخیر در عملکرد آن‌ها را ببیند.

انواع ایربگ (کیسه هوا) خودرو

پست های منتخب