عکس ماشین استون مارتین قدیمی

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

بهترین خودروهای استون مارتین در طول تاریخ؛ از ماشین جیمز باند تا ...

استون مارتین از آن برندهایی است که خودروهایش را برای بهترین بودن می‌سازد. در این مقاله به معرفی برترین خودروهای این برند می‌پردازیم.

استون مارتین خودروهای قدیمی را برقی می‌کند

شرکت استون مارتین هم به جرگه خودروسازهایی پیوسته است که قصد دارد خودروهای کلاسیک و قدیمی خود را به موتور برقی مجهز کند تا مشکلی برای تردد این خودروها نباشد.

استون مارتین DB5؛ مشهورترین خودروی کلاسیک جهان

شرکت بریتانیایی استون مارتین / Aston Martin پس از ساخت مدل DB5 و حضور آن در فیلم‌های سینمایی جیمز باند، به شهرت جهانی زیادی رسید.

ویکتور؛ خاص ترین مدل استون مارتین معرفی شد/ فقط یک دستگاه با نگاهی ...

استون مارتین برای تولید ویکتور از یک دستگاه وان-77 به عنوان پایه پروژه استفاده کرد و در تغییرات ظاهری به طراحی خودروی ونتیج وی8 دهه 70 و 80 میلادی نیز توجه داشته است.

کلاسیک و مسلح؛ نسخه اصلی استون مارتین DB5 جیمز باند حراج شد

شرکت معروف RM Sotheby's اخیرا با فروش یک دستگاه استون مارتین DB5 خبرساز شده است. این خودرو با نمونه به کار رفته در فیلم پنجه طلایی (Goldfinger) مشخصات شرکت معروف RM Sotheby's اخیرا با فروش یک دستگاه استون مارتین DB5 خبرساز شده است. این خودرو با نمونه به کار رفته در فیلم پنجه طلایی مشخصات یکسانی دارد.

طراحی جدید از خودرو قدیمی «استون مارتین» (+عکس)

بررسی دقیق‌تر روی چراغ‌ها و پنجره مشبک جلوی اتومبیل نشان می‌دهد که اتومبیل‌های کنونی تا چه اندازه از خودروهای کلاسیک تاثیر پذیرفته‌اند.

استون مارتین خودروهای قدیمی را برقی می‌کند

ماشین استون مارتین پرنس چارلز با شراب و پنیر کار می کند!

پرنس چارلز، ولیعهد انگلیس، در مصاحبه ای جدیدی با بی‌بی‌سی گفته بخشی از سوخت خودروی استون مارتین قدیمی اش از ضایعات پنیر و اضافات شراب تأمین می شود. این گفتگو در باغی ضبط شد که به گفته ی پرنس چارلز، به افتخار تولد نوه اش پرنس جورج آن را بنا کرده است. چارلز در این مصاحبه به تشریح روش های عملی ای پرداخت که برای پیوند زدن علاقه اش به محیط زیست به زندگی روزمره به کار می گیرد. یکی از این روش ها، تغییر منبع سوخت خودروی قدیمی ای بود که ملکه انگلیس به مناسبت تولد ۲۱ سالگی پرنس ...

استون مارتین

استون مارتین

استون مارتین

استون مارتین

Aston Martin DB5 / استون مارتین

Aston Martin DB5 / استون مارتین

Aston Martin DB5 / استون مارتین

Aston Martin DB5 / استون مارتین

Aston Martin DB5 / استون مارتین

استون مارتین

بوئینگ و لاکهید مارتین می‌خواهند شرکت ULA را به سیرا اسپیس بفروشند

محققان به کشف عجیبی درباره ساخت بنای مرموز استون هنج دست یافتند

پست های منتخب