عکس پرش با موتور کراس

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

عکس پرش موتور کراس

دانلود استوک پرش با موتورکراس

برای دانلود تصویراستوک پرش با موتورکراس با فرمت jpg میتوانید به وبسایت گرافی ماین مراجع کنید.دانلود تصویراستوک، تصویر موتورکراس، عکس استوک پرش با موتورکراس

مشرق نیوز

در محل پیست تمرینی موتور کراس یزد در جاده کمربندی این شهر موتور سواران زیادی با پرش از روی موانع کوچک و بزرگ و معلق شدن چند ثانیه‌ای میان زمین و هوا لذت هیجان پرواز را تجربه می‌کنند.

عکس پرش موتور کراس

بیشتر بخوانید : عکس پرش موتور کراس

1064143_355.mp4

تام پیچز، قهرمان رشته موتورکراس، با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت به سوی یک سکوی پرش هفت متری راند. او از روی صخره واقع در پیست اسکی آووریاز فرانسه سقوط کرد و پس از دو پشتک، چتر نجاتش را باز کرد. آقای پیجز پنج بار قهرمان جهان شده

پرش با موتور

خرید و فروش عکس ، وکتور ، طرح گرافیکی ، PSD , طرح سه بعدی . تمرینات موتور سواران در پیست موتور سواری

تصاویر

هیجان اتفاقی است که از نظر بعضی از افراد بسیار خوب و از نظر بعضی دیگر دلهره آور و به همراه ریسک و بازی جان به نظر می‌آید. انسان‌ها تفاوت‌های زیادی در شخصیت و نوع زندگی با یکدیگر دارند، بعضی از آن‌ها یکنواختی در زندگی رو می‌پسندند و بعضی دیگه همیشه به دنبال تنوع و هیجان هستند.

عکس پرش موتور کراس

بیشتر بخوانید : عکس پرش با موتور کراس

فیلم/ پرش حیرت انگیز رابی مدیسون با موتور

عکس پرش موتور کراس

دانلود تصویر تک چرخ زدن موتور سیکلت پرشی

تصویر استوک بدنسازی باشگاه

بیشتر بخوانید : عکس موتور مینی کراس کوچک

دانلود تصویر استوک اسکی باز ورزش اسکی

دانلود تصویر استوک حرکت نمایشی اسکی باز

پست های منتخب