عکس اسکوتر های جدید

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

اسکوتر تاشو برند اصل لوکس آمریکایی ninebot by segway luxury ...

این محصول از سری مدل اسکوترهای 8 اینچی لامبورگینی می باشد. نام کالا: اسکوتر برقی 8 اینچی اسمارت بالانس ویل کشور سازنده: چین رده سنی و تحمل وزن : 6 سال به بالا - ۱۲۰ کیلو گرم واقعی گارانتی:‌ 6 ماه گارانتی رایگان و تا 24 ماه امکان گارانتی طلایی گارانتی تعویض ( در صورت خرابی دستگاه) باتری: لیتیومی سامسونگ ----------------------------------------------------------------------------------------------------  خرید از نمایندگی انحصاری      ضمانت اصل بودن کالا      تحویل اکسپرس      پرداخت در محل    گارانتی تعویض ( در صورت خرابی دستگاه)

عکس عکس های اسکوتر

اسکوتر برقی جدید شیائومی با قیمت 300 دلاری معرفی شد

شیائومی در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و تولید اسکوترهای برقی، یکی از شاخه‌های فعالیت این کمپانی چینی است. اسکوتر برقی جدید شیائومی با نام MIJIA 3 Lite به‌تازگی در چین معرفی و آماده عرضه می‌شود.

اسکوتر جدید + عکس :: دنیای اسکوتر: معرفی جدیدترین اسکوترهای برقی و ...

در این پست قصد داریم عکس چند تا از جدیدترین اسکوترهای برقی  اسمارت بالانس ویل رو به اشتراک بگذاریم: اسکوتر برقی آفرود ۷ اینچ

بیشتر بخوانید : عکس اسکوتر عکس اسکوتر

اسکوتر برقی تاشو فروش اسکوتر مدل های مختلف

اسکوتر برقی۶،۵ اینچی آبی

قیمت و خرید اسکوتر کودک Scooter مدل تاشو

اسکوتر برقی تاشو

برچسب ها :
پست های منتخب