عکس از ماشین تویوتا شاسی بلند

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

فرارو

تویوتا، اخیراً از یک خودروی شاسی بلند جدید با نام Fortuner GR Sport رونمایی کرده است که در دو نسخه مجهز به موتور بنزینی ۲.۷ لیتری با قدرت ۱۶۱ اسب بخار و یا موتور دیزلی ۲.۴ لیتری با قدرت ۱۴۷ اسب بخار عرضه خواهد شد.

تویوتا تصاویر رسمی شاسی بلند جدید C

اولین عکس‌های منتشر شده از تویوتا C-HR نشان از طراحی نوین و سبک جدید این شرکت می‌دهد. برای آگاهی از جزییات این خبر با زومیت همراه باشید.

انتشار عکس هایی از شاسی بلند جدید تویوتا

شرکت خودروسازی تویوتا پیش از رونمایی و معرفی کراس اوور جدید خود در نمایشگاه ژنو پیش رو، تصاویر جاسوسی محصول جدیدش به بیرون درز

انواع مدلهای تویوتا شاسی بلند

انواع مدلهای تویوتا شاسی بلند | لیست تمامی ماشین های تویوتا شاسی بلند در ایران و جهان | شرکت اجاره خودرو آلفا تیم

پایان شاسی بلند افسانه‌ای تویوتا

لندکروزر شاید با چهره‌ای جدید بازگردد. لندکروزر تویوتا از سال 2021 دیگر در بازار آمریکا عرضه نمی‌شود، اما تویوتا می‌گوید ممکن است ورژن بهتری از آن دوباره بازگردد. بیش از 60 سال است که تویوتا، لندکروزر را به دنیا معرفی کرده و فقط از سال 2007 تا به حال 200 سری از آن عرضه شده است. لندکروزر سری 200 هم تا به حال دوبار تغییر چهره داده، اما بعید است تغییر چهره سوم را به خود ببیند. با اینکه قیمت آن خیلی بالا است و سن آن هم خیلی بالا رفته، این شاسی بلند با «بدنه روی فریم» body-on-frame که شیوه‌ای قدیمی به حساب می‌آید هنوز مشتریان خاص خود را دارد. اما گزارش‌های جدید مجله کار‌اند درایور نشان می‌دهد که سال 2021 آخرین سال تولید و عرضه لندکروزر در آمریکا است. به گزارش سایپانیوز به نقل از Roadshow طی 60‌سال گذشته، لندکروزر شهرت افسانه‌ای پیدا کرده و استخوان‌بندی محکم آن، باعث دوام، جلب اعتماد و توانایی عبور از دشوارترین مسیرها شده است. قابلیت‌های آن در دشت و دمن و مسیر‌های صعب العبور طی این دوران بهبود چشمگیری پیدا کرده است و در سایر بخش‌های دنیا وانت لندکروزر هواداران زیادی بین کشاورزان و شبه نظامیان و آزادی‌خواهان دارد.

تویوتا پرادو

پست های منتخب