عکس ماشین پلیس کرج

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

حمله مسلحانه اغتشاشگران به نیروهای انتظامی در کرج/ شهادت یک بسیجی ...

کرج - ایرنا - بر اثر اقدام مسلحانه و سازماندهی شده اغتشاشگران در استان البرز، یک بسیجی مدافع امنیت شهید و حداقل ۱۰ مامور نیروی انتظامی مجروح شده‌اند که حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

حمله مسلحانه به پلیس در کرج هلی‌کوپترهای غیرنظامی شلیک کردند؟ + ...

در جریان درگیری بین نیروهای انتظامی و اغتشاشگران ۳ نفر از نیروهای انتظامی به شدت مجروح شده‌اند و به دلیل ترافیک سنگین هلی‌کوپتر هلال‌احمر برای انتقال این مصدومان به محل اعزام شده‌ است.

حمله مسلحانه آشوبگران به پلیس در اتوبان کرج +فیلم

امروز و بهانه مراسم چهلم حدیث نجفی در کرج و محدوده بهشت سکینه عده‌ای از اراذل و اوباش ضمن آسیب زدن به اموال عمومی، چندین نفر از نیروهای انتظامی را به شدت مجروح کردند. و یک بسیجی را به شهادت رساندند.

فیلم/ حمله مسلحانه به ماموران پلیس در کرج

در جریان درگیری بین نیروهای انتظامی و اغتشاشگران ۳ نفر از نیروهای انتظامی به شدت مجروح شده‌اند و به دلیل ترافیک سنگین هلی‌کوپتر هلال‌احمر برای انتقال این مصدومان به محل اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین پلیس کرج

۸۴ وسیله نقلیه سرقتی در کرج کشف شد - خبرگزاری مهر

کرج- فرمانده انتظامی البرز گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با عنوان ذالفقار یک، ۸۴ وسیله نقلیه سرقتی در کرج کشف شد.

حمله مسلحانه آشوبگران به پلیس در اتوبان کرج +فیلم

کندوان به سمت کرج مسدود شد

فرمانده پلیس راه کندوان گفت که به علت حجم‌ سنگین تردد و ترافیک خودروها، این محور از ظهر امروز طبق برنامه از پیش اعلام شده از بالای منطقه طویر مرزن‌آباد به سمت کرج مسدود شد.

حمله مسلحانه آشوبگران به پلیس در اتوبان کرج +فیلم

بیشتر بخوانید : عکس ماشین های کرج

حمله مسلحانه اغتشاشگران به نیروهای انتظامی در کرج/ شهادت یک بسیجی و مجروحیت حداقل ۱۰ نیروی ناجا

حمله اوباش مسلح به نیروهای پلیس در اتوبان کرج

حمله اوباش مسلح به پلیس در اتوبان کرج

برچسب ها :
پست های منتخب