عکس فرمان ماشین برقی

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

سیستم فرمان برقی یا EPS چیست؟

سیستم فرمان برقی یا EPS چیست؟این یک سیستم فرمان برقی است که با استفاده از آن می توان رانندگی بهتر و لذت بخش تری را تجربه کرد و از مزایای آن بهره مند شد

تفاوت‌های فرمان برقی با فرمان هیدرولیکی در چیست؟

صنعت خودروسازی، از اولین روزهای به وجود آمدنش تا کنون همواره در حال پیشرفت بوده و اجزاء مکانیکی و فنی خودروها به واسطه افزایش دانش و تکنولوژی در این صنعت ارتقاء یافته اند. یکی از این اجزاء مهم و حساس فرمان خودروها است، که ابتدا به صورت مکانیکی بر روی تمام خودروها قرار داشت. فرمان …

فرمان ماشین شارژی

تفاوت فرمان برقی با هیدرولیک چیست؟

فرمان برقی و فرمان هیدرولیک رایج ترین نوع فرمان در خودروهای امروزی می باشند که هر کدام به نوبه خود دارای معایب و مزایایی هستند. ما در این مقاله به بررسی تفاوت فرمان برقی با هیدرولیک پرداخته ایم تا به طور کامل با این مدل فرمان ها آشنا شوید.

بیشتر بخوانید : عکس ماشین ۲۰۷ فرمان برقی

آشنایی با انواع سیستم های فرمان خودرو (ساده، هیدرولیک و برقی)

فرمان‌های خودرو در سه مدل دستی، هیدرولیک و برقی درون بازار وجود دارند که آشنایی با هر یک از این سیستم‌ های فرمان خودرو می‌تواند به شما در خرید یک ماشین کمک شایانی بکند.

رونمایی رسمی از اولین خودرو شاسی بلند تمام برقی بازار ایران ...

اولین خودرو شاسی بلند تمام برقی بازار ایران به صورت رسمی معرفی شد.

آشنایی با سیستم فرمان برقی (EPS)

فرمان (EPS )  امروزه جایگزین فرمان هیدرولیک،در تعداد زیادی از خودروهای جدید شده است. یکی از مزیتهای EPS حذف شدن پمپ هیدرولیک فرمان است  که از8تا10اسب بخار از قدرت موتور رامصرف می کند.

آئودی خودروی برقی سه موتوره با فرمان قابل جابجایی عرضه کرد

پرشین خودرو: شرکت آئودی تازه ترین خودروی مفهومی خود را در نمایشگاه پبل بیچ به نمایش گذاشته است. این خودروی قدرتمند با سه موتور برقی با قدرت ۵۷۰ کیلووات (۷۶۴ اسب بخار) عرضه شده است.

بیشتر بخوانید : عکس فرمان ماشین برقی

ماشین شارژی bmw اسپورت یک ماشین شارژی سوپر اسپورت کولر دار می باشد ...

تفاوت فرمان برقی با هیدرولیک

معایب و مزایا فرمان برقی و هیدرولیک

طرز کار سیستم فرمان خودرو

بیشتر بخوانید : عکس موتور ۲۰۷ فرمان برقی

سیستم فرمان خودرو

فرمان هیدرولیک

فرمان برقی

رونمایی رسمی از اولین خودرو شاسی بلند تمام برقی بازار ایران / اسکای ول ET5 چگونه خودرویی است؟ (+عکس و قیمت و مشخصات فنی)

پست های منتخب