عکس از دوچرخه ثابت

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

دوچرخه ثابت اسپینینگ ناوک مدل Ns11701

دوچرخه ثابت اسپینینگ ناوک مدل Ns11701 نمونه ای از انواع ساده دوچرخه اسپینینگ است. قابلیت هایی که بر روی دوچرخه ثابت ناوک سوار شده است، از بدیهی ترین قابلیت هایی است که می تواند در انواع دوچرخه ثابت وجود داشته باشد.

مدلهای دوچرخه ثابتمدلهای دوچرخه ثابت

برای مشاهده بهترین مدلهای دوچرخه ثابت می توانید به فروشگاه کورش اسپرت مراجعه و پس از مشاهده مشخصات، اقدام به خرید دو.چرخه ثابت موردنظر نمایید.

بررسی انواع دوچرخه های ثابت در فروشگاه آی فیتنس

دوچرخه ثابت یکی ابزارهای کاربردی ورزشی است که ورزشکاران در باشگاه‌ها و یا در منزل خود از آن جهت چربی سوزی و زیبای اندام استفاده می‌نمایند. این وسیله ورزشی جایگزین مناسبی برای دوچرخه‌های بیرون از منزل محسوب می‌شود؛ زیرا ورزشکاران با داشتن دوچرخه ثابت دیگر نیاز به رفتن بیرون از باشگاه یا منزل خود نیستند و ترافیک و هوای آلوده شهری برای دوچرخه زدن را تجربه نمی‌کنند.

دوچرخه ثابت پاورلند مدل 8719

بیشتر بخوانید : عکس و قیمت دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت آیرون مستر خانگی L 165

دوچرخه ثابت آیرون مستر L165 این دوچرخه نشسته و مبله است که درجات مقاومت این دوچرخه در 8 حالت امکان پذیر است و امکان رکاب زدن در شرایط سخت و آسان را برای کاربر فراهم می کند.

دوچرخه ثابت

دوچرخه ثابت. دوچرخه ثابت با توجه به مورد اهمیت قرار گرفتن سلامت جسمی در جوامع امروزی و با در نظر داشتن شرایط زمانی، اقلیمی، جسمی ادامه مطلب

انواع مدلهای دوچرخه ثابت

بررسی انواع دوچرخه های ثابت در فروشگاه آی فیتنس

بیشتر بخوانید : عکس از دوچرخه ثابت

بررسی انواع دوچرخه های ثابت در فروشگاه آی فیتنس

دوچرخه ثابت آیرون مستر L 165

پست های منتخب