عکس پیست دوچرخه سواری سنندج

محسن موحدی
تاریخ انتشار :
خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ما در موکیاتو فلاور .گردآورنده‌ی عکس‌هایی با کیفیت بالا از انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی هستیم. هدف ما ارائه جامع‌ترین آرشیو عکس ماشین در ایران است تا به شما در انتخاب و شناخت بهتر خودروها کمک کنیم.

نخستین مسیر اختصاصی دوچرخه سواری در سنندج راه اندازی می شود

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت: عملیات احداث نخستین مسیر اختصاصی دوچرخه سواری به متراژ 6 کیلومتر در سنندج آغاز شد.

پیست دوچرخه سواری سنندج سنندج: همه آنچه قبل از رفتن باید بدانید ...

پیست دوچرخه سواری سنندج سنندج، ایران. نوع جاذبه: بیشتر. آدرس پیست دوچرخه سواری سنندج همراه با توضیحات، عکس‌ها، نقد و بررسی کاربران و امتیاز بازدیدکننده‌ها.

اینجا کسی فاصله نمی گیرد

ستاد مقابلە با کرونا در کردستان بر جدیت ضرورت اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در این استان و توجه مردم نسبت به رعایت موارد بهداشتی تاکید کرد. با اینحال برخی مردم به این طرح اهمیت نمی دهند. این ستاد از مردم خواست همچنان با رعایت توصیه‌های بهداشتی، مسئولان را در مبارزه با کرونا همراهی کنند.

همایش دوچرخه سواری به مناسبت هفته بسیج در سنندج برگزار شد

به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج همایش دوچرخه سواری همگانی با حضور بیش از ۱۵ رکابزن با رعایت پروتکل های بهداشتی در سنندج برگزار شد.

پیست دوچرخه سواری سنندج

دو ایستگاه اجاره دوچرخه در مسیر دوچرخه سواری آبیدر سنندج تعبیه می ...

سرویس کردستان- رئیس سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: در راستای رفاه حال شهروندان ، مسافران و گردشگران که فاقد دوچرخه هستند دو ایستگاه اجاره دوچرخه در مسیر دوچرخه سواری آبیدر تعبیه خواهد شد.

دانهیل سواری در آبیدر - تابناک

دامنه کوه آبیدر سنندج به عنوان پیست جهانی دوچرخه‌سواری در کشور به ثبت رسیده و تا کنون چندین مسابقه کشوری و جهانی در رشته‌های دانهیل (دوچرخه‌سواری کوهستان) در آبیدر برگزار شده است. باسط جاسمیان متولد ۱۳۷۷ از قهرمانان کشوری رشته دانهیل است. او همراه دوستانش چندین سال است برای تمرین و اوقات فراغت خود به آبیدر می آیند و در حال حاضر برای مسابقات کشوری در این پیست مشغول به تمرین هستند. آبیدَر (ئاویه‌ر) کوهی با ارتفاع ۲٬۵۵۰ متر از سطح دریا است که در رشته کوه زاگرس در غرب ایران قرار دارد.آنچه مورد محبوبیت این کوه شده‌است، نزدیکی آن به شهر سنندج، بلند بودن آن نسبت به تپه‌های اطراف است در واقع واژه آبیدر (ئاویه‌ر) به معنی مکان پر آب است.

برگزاری مسابقه دوچرخه سواری در قالب پویش هر هفته الف _ ب_ ایران در ...

یک دوره مسابقه دوچرخه سواری رده سنی جوانان در راستای پویش هر هفته _ الف _ ب_ ایران در سنندج برگزار شد.

عملیات احداث نخستین مسیر دوچرخه سواری در سنندج آغاز شد

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج گفت : با هدف ارتقاء سلامت شهروندان عملیات احداث نخستین مسیر دوچرخه سواری به متراژ 6 کیلومتر از ابتدای میدان حجاب تا ورودی ناحیه منفصل شهری حسن آباد آغاز شد.
برچسب ها :
پست های منتخب